۱۳۹۳ آذر ۱۷, دوشنبه

شبکه چهار و داستان های دیکنز


قدیم تر‌ها با خواهرم تیاترهایی را که از شبکه چهار پخش می‌شد نگاه می‌کردیم، چه تیاترهای خوبی هم بود.
مدتی هم روزهای سه شنبه مستندهای خیلی جالبی پخش می‌شد که باز هم ببینند آن‌ها بودم.
هفته پیش خیلی اتفاقی متوجه شد بعد از ادان ظهر داستان دو شهر نوشته چارلز دیکنر به صورت سریال پخش می‌شود، جالب بود.
دیروز متوجه شدم شبکه چهار سریالی به نام دوریت کوچولو نوشته چارلز دیکنز رو پخش می‌کن. بعد رفتم سرچ کردم و دیدم عجب اینجور که نوشته شده این کتاب هم خیلی پر خواننده بود و من تا حالا اسمش رو هم نشنیده بودم.
خلاصه اینکه از شبکه چهار و نمایش این سریال‌ها راضی م.

۲ نظر:

  1. الهام جونم اصلنش هم دوست ندارم. نه سریال، نه رمان. فوق فوقش شاید علمی تخیلی ببینم. حوصله ام سر میره وسطشون! دوستم تو همینکه خوب باشی و راضی باشی، باعث خوشحالی و حال خوب من هم میشه.
    پ.ن: این شبکه چهار از اولش هم همینجوری تریپ باشخصیتی برداشته بود انصافا.

    پاسخحذف
  2. من یک دهه شصتی۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۲

    خوبه که دل و دماغ تلویزیون دیدن رو داری منکه از صبح سرکارم بعدم که 6-7می رسم خونه فقط و فقط میخوام خودم باشم و خودم بدون هیچ صدای اضافه
    اما دلم لک زده واسه اون روزایی که سریالا و فیلمارو دنبال میکردمو بعد با دوستام جلسه نقد و بررسی راه می انداختیم :)

    پاسخحذف