۱۳۹۹ مرداد ۳۰, پنجشنبه

همچنان منتظر

 اینجا انگار تغییراتی کرده!

اتفاق خوب این مدت ورزش کردن تقریبا هر روز است. با یکی از دیگ‌های اینستاگرامی که خود 

ش وقت می‌ذاره و همه حرکات رو انجام میده و بهم انگیزه میده که منم انجام بدم و نتیجه خویش اینه که دیگه مثل قبل دراز کشیدن برام سخت و ازار دهنده نیس.

بالاخره کارت اقامتم بعد از هشت ماه به دستم رسید، همه این مدت فقط قرار بود یه ادرس تغییر کنه. حالا برای مدارک نیاز به برگه تولد بچه بود، من گفتم به جای رفتن به شهرداری درخواست انلاین بدیم. خوش خیال بودم که فک کردم سریع انلاین برامون میفرستن. از دوشنبه که درخواست دادیم هنوز نرسیده، چرا?0چون تو شرایطی که می‌گن مراجعه نکنید انلاین کارها رو پیش ببرید، برگه رو پست کردن!!!و هنوز هم نرسیده واقعا سیستم اداری فاجعه‌ای دارن. برا کوچکترین مسایل انقد گرفتارم. کاری که با مراجعه زیر ده دقیقه انجام میشد حالا شده این. واقعا هربار سر هر قضیه اداری انقد روح و روانم به فنا می‌ره که فرسوده شدم. فقط باید درگیر این سیستم شده باشی تا بفهمی چی میگم. حتی از گفتنش و فک کردن به این پروسه هم خسته‌ام، خیلی. کاش تموم بشه. لعنت بهشون، اخه چرا یه کار ساده انقد دنگ و فنگ داره. منم خل‌م فک کردم اینترنتی اقدام کنیم کار زودتر میشه...فقط می‌خوام تموم شده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر