۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۴, پنجشنبه

دندون پزشکی

بعد یه عمر هنوز تو یه تاریخ معین و به صورت مرتب و منظم عادت ماهانه‌ام اتفاق نمی‌افته ولی از بچگی تا همین الان به صورت مرتب و خیلی منظم دندون هام دچار پوسیدگی می‌شن. دو هفته است که دوباره مشغول پر کردن و عصب کشی دندون هام هستم.
اون بار به دکتر گفتم مسواک یا خمیرددون مخصوصی باید استفاده کنم که گفت دندون هات خیلی حساس فقط مرتب مسواک بزن!
بدبختی اینکه هر چی بیشتر به یه جایِ بدن توجه می‌کنی همون قسمت دقیقن بیشتر دچار آسیب می‌شه.
بچه که بودم چون مامانم مجبور بوده بره سرکار من خیلی شیشه و پستونک خوردم و از همون موقع هم دندونام همینطور بوده و مامانم عذاب وجدان داشت ولی اون روز تو مطب یه بچه سه سال و نیم هم اومد که مادرش می‌گفت با اینکه شیرمادر خورده و اصلن شیشه و پستونک نخورده مدام دندوناش خراب و فک کنم با این حرف مقداری از عذاب وجدان مامانم کم شد.
مشکل از اصل و اساس و جنس دندون که مال من خیلی خیلی داغون.
از دبیرستان می‌رفتم پیش یه بنده خدایی که خواهرش دوست قدیمی و دوران مدرسه مامانم بود. سال‌های اول کارش خوب بود ولی دیگه از یه جایی کارش افتضاح شد. یعنی احساس من این بود که هر چی ماده آشغال و گندیده اس رو می‌کن تو دندونای ما چون چند ماه بعد دندون یا می‌شکست یا کم کم مواد می‌افتاد... بابام هی می‌گفت نه کارش خوبه و زیر بار نمی‌رفت تا یکی دو سال پیش که دیگه هممون متوجه شدیم نه این دیگه اون دندون پزشک قدیمی نیست. تازه هر بار منت می‌ذاشت که چون شما هستید انقدم ازتون نگرفتم!!!
خلاصه یه مدت می‌ریم درمانگاه خیریه نزدیک خونه که هم برخورد پرسنل عالی و هم دکترای خیلی خوبی داره و قیمت‌ها هم مناسب.
من خیلی از تیم دندون پزشکی این مرکز راضی م. جدا از اینکه مطب نوساز هست برخورد‌ها طوری که به آدم آرامش می‌ده، کسی دنبال پول نیست و واقعن برا هر بیمار وقت می‌ذارن و خیلی هم خوب کار می‌کنن.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر