۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

تاوان

یک- بیشتر از همیشه ترا شکر.
دو- زندگی ما همه‌ش شده پرداخت تاوان.
سه- بعضی‌ها از خودشان سخنان گهربار صادر می‌کنند تاوانش را ما باید بدهیم.
چهار- حاضرم هر گونه تنبیه انضباطی با درج در پرونده را قبول کنم ولی زیر بار خفت این مصاحبه‌های زورکی و سفارش شده از بالا نروم، واقعا که شرم آور است.
پنج- بعد از شش ماه احساس می‌کنم یک میلیمتر پوستم کلفت شده ولی هنوز تا کرگدن شدن فاصله بسیاراست.
شش- در گوشش یاسین که چه عرض کنم تمام 114 سوره را هم بخوانی افاقه نمی‌کند.
هفت- فکر کردم دیگر کامنتی هم برای بانوان نخواهی گذاشت، خوشحال شدم اسمت را دوباره دیدم.
هشت- حتما کلی هم خر کیف شده‌ای قرار است جواب نامه‌ات را بدهند.
نه- یعنی جرات می‌کنند دنبال مدارک این همه حجت الاسلام و آیت الله بروند، اون موقع چه شود تازه معلوم خواهد شد بعضی‌ها حتی سواد خواندن و نوشتن هم ندارند، مگر همه مثل آیت الله بحرالعلوم ما هستند که انگلیسی را هم مثل بلبل به لهجه شیرازی صحبت می‌کند.
ده- و دعا تنها کاری است که از دستم برای یه دوست برمی‌آید. سلامت، امیدوار و موفق باشد همیشه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر